BRØNSHØJ BOLDKLUB STATISTIK

Brønshøjs statistik historie

1919 Klubben stiftes 15.maj.

1933 Der begyndte at blive lavet kampbøger, hvor alle klubbens holds officielle kampe blev skrevet op med dato, modstandere, resultat, startopstillinger og målscore

1989 Kampene blev gjort digitale så klubbens statistik fremover fandtes i et Dos-system.

2012 Overgik statistikken til et nyt og lidt mere tidsvarende system på en intern server, så det gamle Dos-system efter 23 år velfortjent kunne lade sig pensionere.

2013 Blev databasen lagt online dog kun med adgang for enkelte.

2015 Brønshøj Boldklub Statistik blev på klubbens 96 års fødselsdag offentlig tilgængelig for alle interessede.

2018 En større opgradering og en usikkerhed omkring en ny datalov gør at de fleste sider ikke er aktive længere.

2023 www.bronshojboldklub-statistik.dk er tilbage online i en lightudgave, der forhåbentlig langsomt bliver udbygget.

Læs mere via nedenstående links:

- Mere om statistikkens historie i klubben
- Andre sider med dansk fodboldstatistik
- Kontakt og henvendelser